کارشناسی خودرو

5 نکته مهم در کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو

5 نکته مهم در کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو اقای تست

5 دلیل مهم کارشناسی خودرو

( 5 دلیل مهم کارشناسی خودرو - مهم ترین دلایل کارشناسی خودرو )

انجام معاملات در بازار خودرو دارای ریسک بسیار بالایی است.
و با توجه به وجود برخی از چاله های قانونی و روش های کلاهبرداری جدید، خطر ضرر و زیان بسیار زیاد است. این ریسک باعث شده است تا اهمیت کارشناسی خودرو از قبل بالاتر برود در اکثریت روش های کلاهبرداری، اهمیت کارشناسی خودرو را نادیده می‌گیرند که در اینده ضرر و زیان بسیار را به خود تحمیل می‌کنند.
که بسیاری از افرادی که خود را به عنوان کارشناس خودرو معرفی می‌کنند، به دلیل اینکه از اگاهی پایینی برخوردار هستند، مسئولیت بعد از اتمامِ کارشناسی را به‌عهده نمی‌گیرند و موجب از بین رفتن اعتماد خریداران و فروشندگان می‌شوند.

اگر دنبال یک کارشناس خودرو زبده و با سابقه میگردین حتما با شماره تماس های سایت تماس بگیرید.

از توصیه هایی که ما به شما می‌کنیم این است که، از خدمت کارشناسی خودرو اقای تست استفاده کنید. در ادامه این مقاله خواهیم گفت که چرا بر کارشناسی خودرو تا این حد اصرار داریم همچنین با مطالعه مقاله جلوگیری از ضرر میلیونی با خرید خودرو کارشناسی شده مانع از پرداخت هزینه‌های گزاف هنگام معاملات خودرویی شوید.

در ادامه این مقاله شما را با 5 دلیل مهم کارشناسی خودرو اقای تست اشنا خواهیم کرد.

حتما بخوانید : نکات مهم قبل از فروش خودرو را بدانید

[caption id="attachment_7120" align="aligncenter" width="1000"]5 دلیل مهم کارشناسی خودرو 5 دلیل مهم کارشناسی خودرو[/caption]

بیش از 40 هزار کارشناسی بدون ایراد

شرکت اقای تست بیش از 6 سال است که در امر کارشناسی خودرو و خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کند.
بدون شک مجموعه اقای تست بعد از 6 سال در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار است.
به‌عبارت دیگر این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین و حرفه‌ای‌‌ترین تیم های خدمات خودرو و کارشناسی خودرو در ایران را دارا است. بنابراین، تجربه‌ای که از آن حرف می‌زنیم، به کلمات خلاصه نمی‌شود و آمار و ارقام‌ها نیز حاکی از این واقعیت هستند.

کارشناسان حرفه ای اقای تست، دارای تجربه کارشناسی خودرو بیش از 40 هزار خودرو این مسیر را طی کرده‌اند.
یکی از توصیه هایی که ما به شما می‌کنیم، ریشه در همین تجربیات موفق دارد که در دانش و موفقیت های بزرگ این مجموعه خلاصه می‌شود.

شما می‌توانید نمونه خودرو های کارشناسی شده را در وبسایت ما ببینید.

این مقاله را بخوانید : کارشناس خودرو رانا ال ایکس چگونه انجام می‌شود

 

2. در عرض چند دقیقه درخواست خود را ثبت کنید.

یکی دیگر از 5 دلیل مهم کارشناسی خودرو ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن است.
بدون شک مجموعه اقای تست کارشناسی خودرو را در با تمام دقت و بررسی نکات پیش می‌برد.شما می‌توانید در عرض چند دقیقه از وبسایت ما دیدن کنید. و با شماره های تماس موجود در سایت با ما ارتباط برقرا کنید و برای کارشناسی از ما کمک بگیرید و می‌توانید درخواست خود را برای کارشناسی خودرو به‌راحتی و تنها در عرض چند دقیقه ثبت کنید و به فرآیند خرید یا فروش خودرو خود سرعت ببخشید.

3. در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهیم شد

شما در هر مکانی از تهران باشید می‌توانید با ثبت درخواست و یا شماره های تلفن در سایت با ما در ارتباط باشید.
کارشناسان اقای تست در کمتر از 30 دقیقه در محل برای کارشناسی حاضر می‌شوند.
بنابراین، اگر نیاز فوری به حضور کارشناس در محل داشتید، فقط لازم است پس از ثبت درخواست خود 30 دقیقه منتظر بمانید.

4. هر کارشناس، یک متخصص!

کارشناسان اقای تست از لحظه‌ اول حضور در محل بازدید، تمام نکات را زیر نظر دارند. فرآیند کارشناسی خودرو کارشناسان اقای تست با بررسی چهار بخش فنی، بدنه، رنگ و آپشن‌ها آغاز می‌شود و پس از آن برگه‌ ارزیابی خودرو که موارد جزئی مختلف در آن ذکر شده، توسط کارشناس تایید می‌شود و در اختیار خریدار و فروشنده قرار می‌گیرد تا همه‌ مشکلات احتمالی خودرو درنظر گرفته شود.

با خواندن مقاله تشخیص رنگ خودرو با ضرورت کارشناسی رنگ خودرو و ابزارهای تشخیص آن بیشتر آشنا شوید.

5 .5 دلیل مهم کارشناسی خودرو با اقای تست

تخصص بالا و تجربه کافی در زمینه کارشناسی خودرو موجب شده است تا خریداران و فروشندگان از آن‌ها ضمانت صددرصدی جبران خسارت کارشناسی دریافت کنند.
ضمانت اقای تست از پشتیبانی بسیار بالایی برخوردار است.
واگر به طور مثال در برگه ای که کارشناس به شما در اخر کارشناسی تحویل می‌دهد ایراد و یا نقسی وجود داشته باشد، خریداران و فروشندگان می‌توانند با مراجعه به مرکز کارشناسی خودرو اقای تست از این ضمانت استفاده و خسارت خود را دریافت کنند.

هر کسی برای اینکه اقدام به فروش و یا خرید خودرو خود بکند بدون شک چالش هایی را در پیش رو دارد. این چالش‌ها برای هرکس نگرانی و دغدغه‌هایی ایجاد می‌کند و این نگرانی‌ها منجر به تردید و در نهایت اختلال در فرآیند خرید و فروش خودرو خواهد شد.
مجموعه اقای تست با بهره‌گیری از زبده ترین کارشناسان خودرو در هر زمانی که شما بخواهید به کمک شما می‌آیند و در امر کارشناسی خودرو به شما کمک می‌کنند.

این مقاله را بخوانید : کارشناسی خودرو در پاسداران چگونه انجام می‌شود.